Valiant 1.3m SAFE Select BNF Basic

5 829,00 Kč
EFL4950

Sportovní RC model na dálkové ovládání Valiant 1.3m BNF Basic je víceúčelový cvičný a sportovní model pro pohodové létání. Je zmenšenou verzí RC modelu Valiant na 30cc od Hangar9. Moderní koncepce, střídavý motor, přijímač AR636A s volitelnou funkcí SAFE, hliníkový podvozek, možnost montáže plováků.

Počet
Skladem u dodavatele

Obsah balení

Obsahem balení je kompletně sestavený model včetně přijímače Spektrum™ AR636A, střídavý motor 480 BL Outrunner 960Kv, regulátor 30A Pro Switch Mode BEC a serva SV80

Charakteristika

Sportovní RC model na dálkové ovládání Valiant 1.3m BNF Basic je víceúčelový cvičný a sportovní model pro pohodové létání. Je zmenšenou verzí RC modelu Valiant na 30cc od Hangar9. Moderní koncepce, střídavý motor, přijímač AR636A s volitelnou funkcí SAFE, hliníkový podvozek, možnost montáže plováků.

Model Valiant se skládá z hotových sestavených a nabarvených dílů modelu, V trupu je nainstalován přijímač Spektrum™ AR636A, střídavý motor 480 BL Outrunner 960Kv, regulátor 30A Pro Switch Mode BEC a serva SV80. Ocasní plochy se k trupu velmi snadno připevní pomocí šroubů a připojí k táhlům.

Pro snížení vzletové a přistávací rychlosti má model nainstalovány vztlakové klapky. Křídlo má samostatná serva křidélek a vztlakových klapek.

Model je ve verzi BNF, je proto potřeba doplnit vysílač Spektrum 6+ kanálový, LiPol baterii 2200mAh 11.1V 3S 30C s příslušným nabíječem. Seřiďte svůj vysílač podle návodu, přijímač spárujte s vysílačem, nabijte baterii a můžete na start

Valiant je sportovní model, se kterým můžete létat na letišti díky pevnému hliníkovému podvozku s řízenou ostruhou. Nebo si můžete pořídit třeba plováky a zkusit létání jako hydroplán. Díky vztlakovým klapkám, které sníží letovou rychlost, lze bezpečně vzlétat i přistávat i na vodní hladině. Model je konstruován tak, aby instalace volitelné sady plováků trvala jen pár minut. Veškeré potřebné příslušensví je v balení HBZ7390.

Elektronika přijímače modelu je vybavena elektronickou stabilizací AS3X, která nabízí nejvyšší míru přesnosti a stabilizace za letu. Jde o zcela nový letový zážitek a to díky nejnovější technologii, která dokáže vodit model jako po šňůře. Mikroprocesor na základě informací z gyroskopu neustále udržuje polohu letadla pomocí křidélek, směrovky a výškovky ve stejné orientaci do té doby, než dáte pomocí vysílače pokyn ke změně pozice modelu.

Pokud jste nový pilot nebo chcete mít větší míru bezpečnosti a zároveň seznámení se s letadlem, můžete zapnout volitelnou SAFE Select technologii, která je zabudována do přijímače. Nevyžaduje se žádná programování. Jednoduše stačí změnit nastavení během párování modelu, podle pokynů v návodu. Funkce SAFE zajistí omezení letové obálky a zabezpečí krajní letové limity.

  • Možnost volby SAFE® pro začátečníky
  • Široká letová obálka se sportovním výkonem
  • Nainstalovány funkční vztlakové klapky
  • Výkonný střídavý motor 80 a regulátor
  • Přijímač Spektrum AS3X® s technologií SAFE
  • 6 ks mikro serva nainstalována
  • Odolný hliníkový podvozek s kryty kol
  • Volitelná sada plováků k dispozici
  • Vyrobeno z odolného Z-Foam™ materiálu
E-Flite
EFL4950

Mohlo by vás také zajímat