Timber 1.5m SAFE Select BNF Basic, plováky

7 469,00 Kč
EFL5250

Timber je sportovní víceúčelový RC model letadla s rozpětím 155 cm. Timber dokáže vzlétnout a přistát doslova na metru. V modelu je nainstalovaný přijímač Spektrum se systémem AS3X a SAFE, který lze případně vypnout. V balení je obsažen set plováků pro létání u vody!

Počet
Skladem u dodavatele

Obsah balení

Balení obsahuje téměř sestavený RC model letadla E-Flite Timber BNF Basic s nainstalovaným motorem, regulátorem, servy a vrtulí. Nainstalovaný RC přijímač Spektrum. Vztlakové sloty na přední hranu křídla, podvozek. Součástí balení jsou rovněž plováky pro přistávání na vodě. Návod k použití.

Charakteristika

Timber je sportovní víceúčelový RC model letadla s rozpětím 155 cm s nainstalovaným pohonem a elektronikou. Pohání jej střídavý motor 10BL s regulátorem 40 A, díky této kombinace je model schopen vzlétnout a přistát doslova z metru. Velká kola umožňují vzlet a přistání i z vyšší trávy. V trupu je nainstalovaný přijímač Spektrum se stabilizací AS3X a volitelným systémem SAFE pro začátečníky. Balení jako bonus obsahuje obsahuje sadu plováků pro přistávání a vzlet na vodních plochách!

Konstrukce

Timber není rozhodně tuctový RC model letadla, jak by se mohlo na první pohled zdát. Jde o promyšlenou konstrukci, která využívá všech vymožeností vyspělé aerodynamiky a elektroniky. Základem je křídlo, které má kromě nainstalovaných vztlakových klapek i možnost nainstalovat sloty na náběžnou hrany křídla, které brání odtržení proudnic na horní straně profilu. Poté je možné provádět let na minimální rychlosti, start s extrémně krátkou dráhou rozjezdu nebo let při velkém úhlu náběhu. Model je schopen i létání základních akrobatických obratů. Model je vyroben z lehké, odolné a snadno opravitelné hmoty Z-Foam.

Plováky

Pro příznivce vodních ploch je v balení set plováků. Po krátké instalaci si můžete užít létání nad hladinou jezer a rybníků.

Elektronika

Model má nainstalován 6 kanálový přijímač Spektrum™ DSMX® se systémem stabilizace AS3X. Tento systém provádí automatické korekce řízení během letu a tím snižuje pracovní zatížení pilota. Mikroprocesor na základě informací z tří osého gyroskopu a akcelerometru neustále udržuje polohu letadla pomocí křidélek, směrovky a výškovky ve stejné dráze do té doby, než dojde k povelu vysílače. AR636A má možnost aktivace inteligentní technologie SAFE™, která usnadňuje první krůčky s řízením RC modelů letadel pro začátečníky.

Podvozek

Model letadla Timber je nesmírně všestranný, je možné jej využívat jako pohodový rekreační model, nebo využít jeho akrobatické schopnosti. Díky velkým balónovým kolům Tundra s ním lze přistávat i na hůře udržovaných plochách.

Sestavení modelu je díky hotovým dílům modelu s nainstalovanou elektronikou poměrně rychlé. K dokončení je potřeba doplnit vysílač Spektrum a pohonný LiPol akumulátor 11.1 V 2200 mAh s vhodným nabíječem.

Vlastnosti RC modelu letadla Timber BNF Basic
  • Sportovní model s úžasnými možnostmi létání za nízkých rychlostí. Timber dokáže doslova vzlétnout a přistát z metru
  • Funkční vztlakové klapky a volitelné přední vztlakové sloty
  • Hlavní podvozek tlumící nárazy s koly Tundra
  • Realistický EDO styl plováků s dvěma funkčními kormidly
  • Maketově blikající LED navigační světla, přistávací světla, a na křídlech
  • Lehký a velmi odolný materiál Z-Foam, promyšlená konstrukce
  • AS3X® přijímač s volitelnou technologií SAFE®
  • Výkonný střídavý motor
  • Model je navržen po LiPo akumulátor 11.1 V 2200 mAh. Max. rozměr baterie je 45 x 140 x 25 mm
  • K dispozici je i verze PNP, které neobsahuje RC přijímač

Doporučujeme koupit

Pro zprovoznění modelu potřebujete pouze RC vysílač Spektrum DSMX®/DSM2® a pohonný LiPol akumulátor 11.1 V 2200 mAh s konektorem EC3 a vhodným nabíječem.

E-Flite
EFL5250

Mohlo by vás také zajímat