Reklamační podmínky zde:

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Na akumulátory je zákonná lhůta 6 měsiců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku

c) nesprávným skladováním

d) vady vzniklé mechanickým poškozením

Odesílání reklamace:

Já Jan Žižka si vzhrazuji  právo na prodloužení reklamace (až o 7 dní), z důvodu odesílání na posouzení dodavateli.

Odesílání probíhá jednou týdně!

Předání reklamace:

Po přijetí zboží z reklamace na kamenný obchod, je reklamované zboží překontrolováno a odesláno případně předáno zákazníkovi. Opět do 7 dní od přijetí reklamace!

!!  Postup při reklamaci  !!

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu, popřípadě osobně dopravte na provozovnu

3) k zásilce připojte řádně vyplněný reklamační list, který lze stáhnout na našich stránkách.Taktéž připojte kopii faktury! Bez těchto náležitostí nemusí být reklamace převzata a odeslána na posouzení do servisního střediska.

 

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím.

Osobní údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.

HEUREKA.CZ

Po odeslání objednávky budou údaje o objednávce odeslány na server Heureka.cz, který Vám následně do několika dnů odešle dotazník

Dodací lhůty

Snažíme se o co nejkratší dodací lhůtu, pokud je zboží skladem expedujeme ještě v den příjmu objednávky.

Zásilka je expedována kompletní, jestliže zboží není skladem a nepřijde do 5 dnů, budeme Vás informovat.

UPOZORNĚNÍ: dodací lhůty České pošty se pohybují od 2 do 10 pracovních dnů!

 

Platba za zboží

Zboží je dodáno zákazníkovi dopravcem:

Česká Pošta - balík, dobírka

PPL - balík, dobírka

Zboží je placeno při převzetí, nebo platba převodem na ůčet.

!! BALNÉ NEÚČTUJEME !!

Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 1.000,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny předány společnosti k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených.