

Regulátor Castle Mamba Monster 2 se střídavým motorem 1512 2650ot/min/V je určen pro RC auta v měřítku 1:8 a 1:10. Napájení 2-4S LiPo. Oproti své původní verzi je elektronika regulátoru voděodolná. Můžete tak bez starosti projíždět kalužemi či sněhem.
Balení obsahuje regulátor Castle Mamba Monster 2, střídavý motor 1512 2650ot/min/V, sadu samolepek a český návod k použití.
Regulátor Castle Mamba Monster 2 se střídavým motorem 1512 2650ot/min/V je určen pro RC auta v měřítku 1:8 a ideálně 1:10. Napájení 2-4S LiPo. Regulátor není vybaven senzorovým řízením motoru. Oproti své původní verzi je elektronika regulátoru voděodolná. Můžete tak bez starosti projíždět kalužemi či sněhem. Regulátor lze programovat pomocí USB programátoru Castle Link USB.
Pozor! Ventilátor regulátoru není vodě odolný. Ačkoliv je konstrukce ventilátoru by měla zabránit vniku vody, toto riziko nepodceňujte. V případě jízdy ve slané vodě či jiném agresivním prostředí doporučujeme po ukončení jízdy očistit regulátor navlhčeným ubrouskem. Pokud je to možné, zabezpečte regulátor v autě tak, aby se do něj nemohla dostat voda a prach od pneumatik - např. pomocí plastových krytů a pod. Tím Vám odpadne i údržba po dokončení jízdy.
Výhodou střídavý motorů Castle je zejména vysoká účinnost a při použití senzorového regulátoru jemný chod již od nulových otáček. Senzorové motory lze tedy doporučit pro rychlé i pomalu jedoucí modely, jako jsou např. crawlery, či expediční RC modely aut.
Stator (pevná vnější část motoru) je složen ze vzájemně izolovaných železných plechů tloušťky. Vinutí statoru je impregnováno proti působení vlhkost a je vymezeno speciální zalévací hmotou. Vývody vinutí je tvořeno masivními pásky.
Rotor (otočná vnitřní část motoru) je vytvořen z kalené ocelové hřídele, ve které jsou vlepeny neodymové magnety. Pro zvýšení pevnosti je rotor opředen kevlarovou tkaninou a dvousložkovým lepidlem. Pro měření polohy rotoru se používá další sada 4 magnetů. Rotor je mezi ložisky vymezen listovou pružinou ve tvaru kroužku.
V hliníkových čelech jsou jakostní kuličková ložiska, v zadním čele jsou připevněny Hallovy senzory snímající polohu rotoru a teplotní čidlo pro měření vnitřní teploty motoru.