SPARK XB-6 - BUGGY 4WD - ROLLER šasi - bez elektroniky - modrá
SPARK - první opravdová bugina v měřítku 1:8
Zažijte revoluci s první skutečnou buggy v měřítku 1:8 navrženou speciálně pro bashování - Team Corally Spark XB6!
Připravte se posouvat hranice, zdolávat výzvy a zažít vzrušení z maximální odolnosti a vynikajícího výkonu. Zpětná vazba od zákazníků je hnacím motorem inovací společnosti Team Corally a tento model je jejich výsledkem.
Nový Spark XB6 se odlišuje od ostatních bugin v měřítku 1:8 tím, že se zaměřuje na jedinou věc - na bashing. Díky špičkovým materiálům a dokonalému zpracování je tento stroj snů basherů zkonstruován tak, aby zdolal i ty nejnáročnější terény a překážky, které na něj můžete hodit.
Vaše cesta, vaše kontrola:
Vyberte si své dobrodružství s modelem Spark, který je k dispozici ve dvou verzích - v bezproblémovém balení Ready-to-Run (popsaném zde) a ve variantě Rolling Chassis, která vám umožní přizpůsobit si výběr elektroniky. Obě verze se dodávají ve třech poutavých barevných kombinacích s matným černým základem doplněným výraznými červenými, zelenými nebo modrými akcenty.
Uvolněte sílu:
Dodávaný Regulátor Team Corally Torox 185A 4-6S (není součástí balení) je kromě dalších bezpečnostních a výkonnostních možností vybaven ochranou LiPo akumulátoru, zatímco 4pólový střídavý motor Team Corally Kuron 2050kV (není součástí balení) poskytuje působivou rychlost a točivý moment. Přesné ovládání řízení zajišťuje HV-7225 HV Servo s kovovými převody (není součástí balení). Pohodlná 2,4GHz vysílačka CT2R (není součástí balení) poskytuje pevné rádiové spojení a nastavitelné funkce pro pohodlí při řízení.
Pozor na detaily:
Spark se může pochlubit celou řadou prvků, od hliníkových ramen serva po jednodílný kompozitový článek řízení a 3mm hliníkový dvoupatrový systém řízení Ackermann 7075, tato buggy je postavena pro přesnost.
Je vybavena oddělenými, těsnícími elektronickými krabičkami s držákem odpovídače, XL nastavitelným držákem baterie kompatibilním s běžnými LiPo bateriemi a kompletní sadou utěsněných kuličkových ložisek letecké kvality.
Pohon odolný proti průrazu:
Hnací ústrojí modelu Spark je vybaveno čelním ozubeným kolem z tvrzené oceli, pastorkem motoru a utěsněnými kovovými diferenciály naplněnými silikonovým olejem. Centrální diferenciál z hliníku a oceli spolu s rychlým a snadným přístupem k diferenciálu nabízí bezkonkurenční pohodlí a výkon. Díky hliníkovému nastavitelnému uložení motoru, 46 zubému ocelovému centrálnímu převodu, kaleným ocelovým vývodovým hřídelím a předním kloubům CVD je Spark konstruován pro dlouhou životnost. Jeho hliníkové 16mm tlumiče Big Bore s olejovou náplní a závitem, systém uzamčení per tlumičů a hliníkové věže tlumičů CNC zajišťují výjimečnou ovladatelnost a stabilitu.
Závěs odolný proti nárazům:
Nezávislé přední kulové zavěšení s čepem a nezávislé zadní zavěšení s dvojitou vahadlovou tyčí zaručují přesné ovládání v nerovném terénu, zatímco odolné jednodílné kompozitní závěsy a táhla zavěšení zajišťují pevnost a odolnost. Díky zesílenému podvozku, křídlu s vysokou přítlačnou silou a centrálnímu systému vyztužení podvozku je Spark připraven na nejnáročnější bashingy. Připojte se k revoluci s modelem Team Corally Spark XB6 - dokonalým strojem snů pro bashery v měřítku 1:8. Popusťte uzdu svému vnitřnímu hledači vzrušení a pokořte jakýkoli terén s bezkonkurenčním výkonem, odolností a stylem. Připravte se na jízdu svého života!
Zapalte Spark XB6, zdolávejte terén:
Spark XB6 od týmu Corally je definicí dokonalosti modelu Bash Buggy v měřítku 1/8. Vážíme si podnětů našich zákazníků a jejich zpětná vazba hrála zásadní roli při formování modelu Spark do podoby výjimečného stroje na bash. Staňte se součástí rodiny vášnivých bashgerů týmu Corally! Připravte se posouvat hranice, zdolávat výzvy a zažít vzrušení z dechberoucího výkonu.
Vlastnosti:
- Team Corally Regulátor Torox 185 ESC 4-6S s ochranou LiPo (není součástí balení)
- Team Corally Kuron 2050kV 4-pólový střídavý motor 4-6S (není součástí balení)
- Servo řízení CRHV-7225 HV kovový převody, točivý moment 25Kg (není součástí balení)
- Team Corally CT2R Ergonomický vysílač 2,4GHz bez rušení (není součástí balení)
- Hliníkové rameno serva
- Jednodílný kompozitní článek řízení
- 3mm hliníkový 7075 dvoupatrový systém řízení Ackermann
- Samostatná elektronická skříňka odolná proti stříkající vodě a prachu s držákem transpondéru
- XL Nastavitelný držák baterií pro všechny běžné LiPo baterie
- Kompletní sada kuličkových ložisek s gumovým těsněním
- Všechna kuličková ložiska převodovky jsou 8x16x5 mm
- Čelní ozubené kolo a pastorek motoru z tvrzené oceli
- Tři utěsněné kovové diferenciály jednotlivě plněné silikonovým olejem
- Hliníkový/ocelový centrální diferenciál
- Rychlý a snadný přístup k diferenciálu
- Dvoudílný hliníkový držák motoru s kompozitním krytem převodovky
- 46 zubý ocelový centrální převod
- Kompletní ocelové vývodové hřídele s tvrdým povlakem S2
- Přídavné povrchově tvrzené ocelové přední klouby CVD
- Hliníkové 17mm šestihrany pohonu
- Hliníkové 16mm tlumiče Big Bore se závitem plněné olejem
- Systém uzamykání pružin tlumičů
- Nylonové kompozitní chrániče krytů tlumičů
- CNC hliníkové věže tlumičů, 5 mm vpředu a vzadu
- Nezávislé přední zavěšení Pivot Ball
- Nezávislé zadní zavěšení s dvojitým vahadlem
- Optimalizované, na zakázku vyvinuté kompozitní díly
- Hliníkové čepy a čepy Pivot Ball na ramenech zavěšení
- HD přední bloky řízení a zadní náboje
- Silné 4mm hliníkové výztuhy čepů zavěšení
- Kompozitní chrániče výztuh zavěšení
- Těžké jednodílné kompozitní závěsy a táhla zavěšení
- Systém protiprokluzových tyčí Team Corally RSP, vpředu + vzadu
- 3mm hliníkové šasi podvozku
- Zesílené boční kryty podvozku s integrovanou ochranou karoserie
- Přední nárazník Heavy Duty
- Nový systém centrálního vyztužení podvozku s 3mm hliníkovou deskou
- Zesílené křídlo s vysokým přítlakem + držák křídla se spojovací výztuhou věže
- Předlepené vysokorychlostní pneumatiky XL Buggy na černých šestipaprskových nylonových ráfcích
- Robustní karoserie z polykarbonátu s propracovaným potiskem
- Kompozitní chrániče pro uchycení karoserie
- Široký sortiment tuningových dílů pro individuální přizpůsobení
Vozidlo - typ modelu
- Typ vozu: Buggy
- Požadavek na věk: Věk: 14+
- Úroveň dovedností: Středně pokročilý
- Úroveň dokončení: sestavený model bez veškeré elektroniky
- Doba montáže: Není nutná žádná montáž podvozku, ale pouze instalace veškeré elektroniky. Odhadem minimálně 1-2 hodiny.
- Pohon: 4WD - hřídelový pohon
- Pohonný systém: pro až 6S
- Typ motoru: pro Střídavý motor
- Doporučené prostředí: Terén: vhodný pro všechny typy terénů
- Maximální rychlost (km/h): 110
Vozidlo - rozměry
- Měřítko modelu: Velikost: 1/8
- Délka (mm): 495
- Výška (mm): 495 mm
- Rozvor (mm): 327
- Rozchod kol vpředu (mm): 308
- Rozchod zadních kol (mm): 308
- Světlá výška (mm): 58
- Hmotnost (g) - bez baterie: 3650
- Prostor pro baterii DxŠxV (mm): 161x51
- Průměr nárazníku ø (mm): 18,75
- Délka předního tlumiče (mm): 108
- Délka zadního tlumiče (mm): 129
- Průměr ráfku ø (mm): 90
- Šířka ráfku (mm): 42
- Průměr pneumatiky ø (mm): 122
- Šířka pneumatiky (mm): 42
Vozidlo - elektronika
- Motor: Kuron 825 - 2050KV - 4-6S (není součástí balení)
- Napájecí baterie: Není součástí dodávky
- Rádio: TC - CT-2R 2,4Ghz (není součástí balení)
- Servo: CR-7225 - krouticí moment 25Kg (není součástí balení)
- Regulace otáček: TC - Torox 185 ESC 2-6S (není součástí balení)
- Nabíječ: není součástí
Car - Technické detaily
- Adaptér na kola: 17 mm šestihranný adaptér
- Ložiska: kuličková ložiska - s gumovým stíněním
- Diferenciály: 3x ozubený diferenciál
- Typ předního zavěšení: Nezávislé odpružení: Pillow Ball Type
- Nezávislé zavěšení: Vahadla
- Rozteč převodových stupňů: MOD 1.0
- Čelní ozubené kolo (zubů): 46
- Pastorek motoru (zubů): 13
- Vnitřní převodový poměr: 3,31
- Celkový převodový poměr: 11,71
- Typ tlumiče: Vnitřní náraz: Hliníkové tlumiče "Big Bore" s olejovou náplní - vinuté pružiny
Vozidlo - materiály
- Kuželové ozubené kolo - pastorek: Přesné CNC obrábění - kalená ocel
- Podvozek: 3 mm - hliník 6061-T6 - barevně eloxovaný
- Výztuhy podvozku: Tvarovaný kompozit + hliníková tyč
- Středový diferenciál: Hybridní skříň - hliník 6065-T6 + ocel
- Diferenciál FR - RE: Skříň z lisovaného kompozitu
- Vnější pohony: Závodní S2 pružinová ocel - tvrzená
- Držáky spodních ramen: Hliník 6061-T6 4 mm + kompozit
- Parohy/držáky tlumičů - přední: 5mm - hliník 6061-T6 - barevně eloxováno
- Parohy/držáky tlumičů - zadní: 5mm - hliník 6061-T6 - barevně eloxováno
- Pastorek motoru: Přesné CNC obrábění - kalená ocel
- Čelní ozubené kolo: Přesné CNC obrábění - kalená ocel
- Plášť karoserie: Vnitřek: polykarbonát: lakovaný, s obtisky a ořezaný