TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy Kit
Závodní model nové generace s řadou vylepšení - TLR 22X-4 Elite. Lehká Buggy s vynikajícími jízdními vlastnostmi, podstatně vyšší odolností a snazší údržbou. 22X-4 Race Kit je špičkový nástroj pro maximální výkony s novými díly z hliníku, karbonu a titanu.
Obsah balení
Obsahem balení je stavebnice závodního auta Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Balení obsahuje všechny díly šasi, nenabarvenou karoserii. Elektronika, motor, ani kola s pneumatikami, nejsou obsahem balení. Obrázkový návod ke stavbě EN, DE, FR, IT.
Charakteristika
RC model auta Team Losi Racing ® 22X-4 Elite Race Kit vychází z předchozí verze, který vyhrál šampionát ROAR Nationals. Přes vynikající kvality předchozí verze, je tento nový model Elite ještě lepší a daleko odolnější. Díky tisícům hodin závodů a tréninků, mohli konstruktéři spolu se závodníky TLR navrhnout ještě lepší model, který přináší řadu novinek a ověřených tuningových dílů, které jsou již v setu obsaženy.
Stavebnice modelu 22X-4 Elite obsahuje špičkové díly, jako je: tuningový středový diferenciál, montážní deska elektroniky z uhlíkových vláken, karbonová podložka křídla, hliníkové pojistné matice a titanové napínáky pro odlehčení a celkovou optimalizaci 22X-4 pro maximalizaci výkonu. Stavebnice 22X-4 ELITE Race Kit je navržena tak, aby model byl schopen vyhrávat závody, bez nutnosti instalace dalších tuningových součástí!
Hliníkový CNC 2.5 mm podvozek 7075-T6
Tuhé hliníkové eloxované 2.5mm 7075-T6 šasi je účelně odlehčeno a je připraveno k montáži všech součástí auta.
Centrální diferenciál
Jedním z nejoblíbenějších upgradů modelu 22X-4, byl středový diferenciál, který je zejména vhodný na hliněné tratě. Proto verze Elite má již v sobě tento díl naistalován.
Profesionální model
Všechny důležité tuningové díly, které tovární jezdci TLR používali při závodech jsou již obsaženy v tomto modelu. Jedná se o díly z prvotřídních materiálů jak je hliník, uhlíkové vlákna a titan.
Hliníkové díly
Model obsahuje lože motoru, spojky náprav, hlavy tlumičů a matice, vyrobené hliníku, díky čemuž je model odolný a velmi lehký pro perfektní jízdní vlastnosti.
Vylepšená geometrie
Po důkladném testování byla na model přidána další možnost uložení tlumičů, vylepšeno bylo umístění vnitřního odklonu, plynulejší a odolnější je chod systém řízení ackerman.
Nový držák baterie
Pro pevnou fixaci a zároveň snadnou výměnu akumulátoru jsou po stranách lože umístěny dva uhlíkové držáky. Držák lze nastavit pro baterie standardní nebo tenké.
Držák ventilátoru motoru
Čím dál vyšší převaha závodů s vyššími nároky na motor vedla k instalaci držáku ventilátoru, který je nově upevněn od středového diferenciálu.
Titanové spojovačky
Titanové spojovačky byly vždy prémiovým vylepšením závodních vozidel a bez nich by 22X-4 ELITE nemohl být. Součástí dodávky jsou titanové spojovačky pro úsporu hmotnosti a zvýšení výkonu.
Hliníkové tlumiče G3 V2
Tlumiče G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny pro konzistentní výkon a variabilnější použití. Písty jsou nově zajištěny šrouby, nové tělo a hlava tlumičů zvyšují délku o 3 mm. Přepracované misky tlumičů bezpečně drží pružiny a poskytují offset - 3, 0 a +4 mm.
Diferenciály
Tradiční zubový diferenciál je odolnější a lehčí s lisovanými kompozitními ozubenými koly a křížovými kolíky, je ideální pro závody. Rovněž drží více maziva, má větší styčnou plochu ozubení, proto rozdíl poznáte již po několika jízdách.
Hliníkové držáky čepů poloos
Nápravy odolají i největším rázům, a to díky hliníkovým CNC obráběným držákům čepů poloos s tlumícími pryžovými vložkami. Tuhé, pevné a zároveň lehké uspořádání zajistí bezpečné uložení náprav i při náročných podmínkách závodů.
Plovoucí držák serva V2
Aby nedošlo k ovlivnění pružnosti podvozku, je servo namontováno na držáku nad podvozkem. Držák z uhlíkové desky 2,5mm se připevňuje k desce podvozku poblíž středové osy podvozku. Eliminují se tím chyby při průhybu podvozku. Verze dva pojme různé offsety serv.
Optimalizované kompozitní součásti
Konstrukce buggy 22X-4 je vyladěna díky kompozitním materiálům klíčových částí auta. Set obsahuje díly, které TLR preferuje a tím jsou standardní přední a zadní ramena a boční kryty podvozku.
Nastavitelný motor a baterie
Při montáži motoru můžete zvolit polohu motoru na hliníkovém podvozku v rozmězí 7mm, baterii je možné pro lepší dovážení nainstalovat v rozmezí 9mm.
Lehká karosérie 22X-4
Elegantní a stylový design karoserie 22X-4 se dokonale hodí k podvozku. Vypadá elegantně a zároveň zajišťuje vynikající rovnováhu a stabilitu při jízdě.
Vyztuženo uhlíkovými vlákny
Karbonové vlákno je extrémně lehké a velmi tuhé, což mu dává skvělý poměr pevnosti a hmotnosti. Je optimální pro mnoho částí modelu a proto jsou díly z toho materiálu na klíčových místech: přední / zadní tlumič, středový držák diferenciálu, přední / zadní držák zavěšení, lože řízení a lože elektroniky .
Přítlačné křídlo TLR 6,5"
Zadní přítlačné křídlo TLR 6,5" je vyroben z ultra odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto křídlo není pro buggy 22X-4 novinkou, jde o léty osvědčený díl, který je prověřen léty praxe.
Rychle přístupné diferenciály
Při servisu soutěžních speciálů je kladen důraz na rychlý servis náhradních dílů během závodů. Pouhé 4 šrouby drží horní víko diferenciálu, proto budete mít rychle hotovo a dost času na přípravu.
Vlastnosti
- Eloxovaný CNC obráběný 2.5 mm podvozek z hliníku 7075-T6
- Připraveno pro profesionální použití
- Lehké hliníkové díly
- Obsaženy prémiové díly
- Vylepšená geometrie
- Nové lože akumulátoru s uhlíkovými držáky
- Držák ventilátoru
- Velké hliníkové tlumiče G3 V2
- Titanové spojovačky
- Plovoucí držák V2 pro různá serva
- Nastavitelné vnitřní otočné čepy
- Všechny součásti v metrické soustavě
- Kompaktní, jednodílné extra přítlačné lexanové křídlo 6,5"
- Snadný přístup k diferenciálům
- Spojovací materiál v metrické soustavě
- Nový design karosérie 22X-4
Doporučujeme koupit
Pro sestavení a zprovoznění modelu je nutné dokoupit:
- Vysílač a přijímač
- Servo řízení
- 2S LiPo Short akumulátor
- Kompatibilní nabíječ pro LiPo akumulátor
- Pastorek 48P
- Motor
- Regulátor
- Lepidlo na pneumatiky
- Pneumatiky
- Kola
- Barvu na karoserie
- Nářadí
Doporučené komponenty z naší nabídky:
- Vysílač Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR, přijímač SR2100
- Spektrum servo S6245 Car High Speed High Torque, s držákem serva 6245
- Akumulátor Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Short HC
- Spektrum Smart G2 nabíječ S1200 1x200W AC
- TLR pastorek 19T 48DP 3.17mm hliník
- Pro-Line kolo 2.2", pneu Electron MC 4WD Buggy přední, disk Velocity H12 žlutý (2)
- Pro-Line kolo 2.2", pneu Positron MC Buggy zadní, disk Velocity H12 žlutý (2)
- Barvy na karoserie
Příslušenství pro běžný provoz
Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Ochranné obaly na akumulátory
Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.