Element Enduro Trail Truck, Zuul IFS2 RTR, barva modrá (12.8 - 325mm)
Enduro Trail Truck, Zuul IFS2 RTR
Nový model Enduro Trail Truck, Zuul IFS2 RTR je určen pro vážné zájemce o RC modely, je nabitý výkonnými prvky, které vás jistě zaujmou.
Spolehlivý výkon, na který se můžete spolehnout. Balíček odpružení Gatekeeper (GKSTM) se skládá ze zadních vlečných ramen, která posouvají tlumiče dopředu, což umožňuje větší okno pro ladění tlumičů a poskytuje vylepšené rozložení váhy. Vlečná ramena jsou spárována se zadní stabilizační tyčí pro stabilnější a konzistentnější odpružení při plazení po skalách. Oficiálně licencované zavěšení Camburg IFS2 zlepšuje ovladatelnost, světlou výšku a prostupnost terénem s mimořádně realistickým vzhledem.
Vložky pro uchycení tlumičů s několika montážními polohami umožňují přesné vyladění odpružení, ať už se jedná o posunutí tlumičů nahoru, dolů, dopředu nebo dozadu.
Enduro Trail Truck s IFS2 je postaven na osvědčeném podvozku Enduro s lisovaným ocelovým C-žebřinovým rámem a zachovává si stejně úžasné vlastnosti jako dříve.
Převodovka Stealth X nabízí možnost nastavení poměru pohonu zadní nápravy nezávisle na pohonu přední nápravy ve třech úrovních: v sériovém nastavení posílá na přední nápravu o 5,7 % vyšší otáčky, volitelně je možné nainstalovat převody pro 11,83% zvýšení otáček předních kol (součástí RTR), nebo pro shodné otáčky 1:1 vpředu i vzadu (k dispozici samostatně).
O přenos výkonu na pneumatiky se starají třídílné teleskopické hnací hřídele s extrudovanou hliníkovou středovou částí, univerzální přední poloosy a převody s kroužkem a pastorkem z tvrzené oceli. S hnacím ústrojím Enduro nebude dodávání užitečného a spolehlivého výkonu problém.
Díky všem těmto úžasným vlastnostem zabaleným v jedné krabici víme, že Enduro Trail Truck, Zuul IFS2 RTR je vysoce výkonný stroj na zdolávání překážek, který je připraven vyrazit do terénu.
Vlastnosti podvozku
PŘEVODOVKA STEALTH X: Naše převodovka se vyznačuje možností nastavit poměr zadního pohonu nezávisle na předním pohonu ve 3 úrovních: sériová převodovka přeřazuje přední pohon o 5,7 %, volitelná varianta 1 (není součástí dodávky) je poměr pohonu jedna ku jedné a volitelná varianta 2 přeřazuje přední pohon o 11,83 %.
TRAILING ARM zadní zavěšení: Srdcem zavěšení Gatekeeper jsou zadní vlečná ramena. Tato konstrukce posouvá tlumiče dopředu, čímž zlepšuje rozložení hmotnosti. Vzhledem k tomu, že body uchycení tlumičů jsou na spodních ramenech a podvozku více vpředu, umožňuje to větší okno pro ladění tlumičů a optimalizovanou polohu uchycení protiprokluzové tyče.
VLOŽKY DO UCHYCENÍ TLUMIČŮ: Vložky do uchycení tlumičů GKS poskytují řidičům možnost vyladit úhel natočení tlumičů, pokles a světlou výšku vozidla bez vlivu na předpětí pružin.
ZADNÍ ANTI-ROLL BAR: Zadní protiprokluzová tyč pomáhá udržet stabilitu zadního zavěšení při jízdě v nerovném terénu a zlepšuje stoupavost na prudkých svazích nebo bočních kopcích.
REEDY POWER CRAWLER MOTOR: Pětidrážkový 14 závitový stejnosměrný motor Reedy Power 550 poskytuje dostatečný točivý moment s plynulým průběhem výkonu. To umožňuje pomalou přesnou akceleraci při zachování stálého výkonu v nerovném terénu a na překážkách.
FLYSKY 2v1 jednotka přijímače/regulátoru: Tento RTR je vybaven stejnosměrným elektronickým regulátorem otáček (ESC) a přijímačem Flysky 2v1 s vestavěným modulem LED osvětlení.
NEZÁVISLÉ PŘEDNÍ ZAVĚŠENÍ V2: Nový systém IFS2 byl od základu přepracován a je oficiálně licencován společností Camburg. Díky nulovému bump steeringu, zvětšenému zdvihu zavěšení, lineárnímu slide-rack řízení, vylepšené světlé výšce a nájezdovým úhlům na předních ramenech a spodním krytu je IFS2 obrovským zlepšením prostupnosti terénem a realističnosti vzhledu.
- Symetrická horní a spodní ramena
- Převrácené uložení spodního čepu pro zvýšení světlé výšky
- Tradiční umístění upevnění serva řízení
- Umístění uchycení serva navijáku
- Ocelová páka serva
- Odolné ocelové čepy
- Kovové převody
- Univerzální přední poloosy
- Zvětšený průměr ložisek
- 45stupňový úhel řízení
Další funkce podvozku
- Integrovaný držák servo navijáku
- Hliníková těla tlumičů se závitem
- Univerzální přední poloosy
- Lisované ocelové žebřiny podvozku
- 12mm ocelové šestihrany kol
- Frézované vstupní ozubené kolo
- Hliníková deska motoru
- Optimalizované kloubky pro plynulejší artikulaci
- Teleskopické hnací hřídele vpředu a vzadu
- Hliníkové středy hnacích hřídelí
- Jednodílná konstrukce zadní nápravy
- Kovové převody
- Frézovaná ocelová horní hřídel
- Odolné ocelové linky o průměru 5 mm
- Kovová kuličková ložiska
- Ocelová 25T páka serva
Vlastnosti karoserie
Enduro Trail Truck Zuul IFS2 není jen o výkonu, ale také o vzhledu. Díky stylu inspirovanému historickými terénními vozidly vypadá Enduro Zuul při zdolávání terénu úžasně.
Nová karoserie Zuul Trail Truck Scratch 'N Weather je vybavena vstřikovanými zrcátky, klikami dveří, mřížkou, trubkovým rámem a světelnou rampou KC HiLites. Součástí balení je také arch samolepek, díky kterým si můžeš Zuul Trail Truck upravit podle sebe.
OFICIÁLNĚ LICENCOVANÁ KOLA A PNEUMATIKY: Do terénu se zakousne sada oficiálně licencovaných pneumatik General GrabberTM A/TX, které jsou formovány z měkké gumové směsi. Pneumatiky General Grabber A/TX jsou namontovány na kolech beadlock discích Method 701 Trail Series. Už se nemusíte bát, jestli se vaše RTR pneumatiky nerozlepí.
Další vlastnosti karoserie
- Nová světle modrá karoserie Scratch 'N Weather z tepelně tvarovaného polykarbonátu ve stylu prvních pick-upů.
- Úzká konstrukce karoserie pro zvýšení průchodnosti
- Průhledná okna
- Konstrukce se sníženou korbou
- Nastavitelný vstřikovaný přední nárazník
- Vstřikované vodítko navijáku
- Vstřikovaná maketa navijáku
- Vstřikovaná mřížka a signální světla s čirými skly
- Licencované pneumatiky General Grabber A/T X o rozměrech 1,9" x 4,19" x 1,4"
- Licencovaná 1,9" kola Method 701 Trail Series
Toto vozidlo potřebuje další díly, aby bylo funkční.Jako další vybavení budete potřebovat k zprovoznění vozidla, například baterie a nabíječku.