Losi Super Rock Rey 1:6 4WD AVC RTR Raceline
Rychlé, velké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro Off Road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah G320 32cc. Nová generace auta s přijímačem Spektrum s telemetrií, účinnějšími brzdami a dalšími inovacemi.
Obsah balení
Hotový sestavený model RC auta Losi 5IVE-T® 2.0 BND 4WD SCT s nainstalovanými komponenty: přijímač 6 kan. Spektrum® SR6000T, motor Zenoah™ 32cc s tahovým startérem, servo řízení S900S, servo plynu S901T, klíč na kolo, multifunkční klíč, nástroj na tlumiče, klíč na svíčku, párovací konektor, těsnění výfuku, imgusy 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm, návod.
Charakteristika
Rychlé, velké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro Off Road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah G320 32cc. Nová generace auta s přijímačem Spektrum s telemetrií, účinnějšími brzdami, řízením Ackermann, a dalšími inovacemi. V převodech jsou použita jen přesně obráběná, tepelně zpracovaná ocelová kola. Jedná se o nejodolnější dostupné provedení.
Vlastnosti auta 5ive-T 2.0
- 4WD náhon na všechna kola
- Benzínový motor 32 ccm s tahovým startérem
- Extra velká nádrž 800cc na dlouhou jízdu
- Integrovaný nastavitelný servo saver
- Hliníkový 5 mm podvozek CNC pro maximální tuhost a menší hmotnost
- Dvojité kotoučové brzdy
- Tři stavitelné uzavřené viskózní diferenciály
- CVD hřídele pro náhon
- Velké hliníkové tlumiče s pístnicí ø7 mm
- Inovativní uzavřená spojka s chladicími otvory
- Přijímač Spektrum SR6000T s telemetrií
- Centrální hřídele náhonu s menším úhlem natočení
Benzínový motor Zenoah G320 32cc
Osvědčený a spolehlivý motor Zenoah G320 32cc byl zkonstruován speciálně pro 5IVE-T 2.0. Díky špičkovému návrhu má vzduchem chlazený motor vysoký výkon s velkým kroutícím momentem, nezbytným pro auto v měřítku 1:5, jako je 5IVE-T 2.0. Má snadný start díky tahovému startéru a jednoduché seřízení. Díky tomu zažijete jízdu, plnou adrenalinu a zážitků u jízdy.
Verze Bind-N-Drive
Provedení modelu ve verzi Bind-N-Drive (BND) je dobrá volba pro všechny, kteří vlastní volantový vysílač s technologií Spektrum 2,4 GHz DSMR. Díky tomu lze mít auto za výhodnějších podmínek, protože svůj vysílač pouze spárujete s přijímačem Spektrum SR6000T.
Přijímač Spektrum SR6000T
6- kanálový přijímač Spektrum SR6000T DSMR umožňuje měřit napětí, otáčky a teplotu, navíc do konektoru XBUS lze připojit další senzory. Elektronika je chráněna proti vlhkosti speciální vrstvou. Přijímač je kompatibilní s vysílači Spektrum DSMR. Dosah telemetrie je cca 150 m, dosah přijímače je přes 200m.
Nová konstrukce řízení Rack a Bell Cranks
Díky novému typu řízení Rack a Bell Cranks můžete mít ten nejlepší pocit bezpečí z výborné ovladatelnosti řízení. Systém geometrie řízení přední nápravy Ackermann vám umožní plynule projíždět zatáčky a užívat si pohodovou jízdu. Nový servosaver byl navržen tak, aby byl méně zatížen a mnohem plynuleji reagoval, čímž bylo zajištěno konzistentnější řízení.
Nový centrální diferenciál
Inženýři Losi neúnavně pracovali na dosažení dokonalé rovnováhy přenosu síly na přední a zadní nápravu 5IVE-T 2.0 aby zajistili nejlepší pocit z jízdy.
Nové disky a pneumatiky
Kola byla v autu 5IVE-T 2.0 vylepšena tak, aby se zvýšila pevnost a tuhost. Disky mají větší pevnost a tuhost, což je důležité při jízdě v terénu, pneumatiky mají nové složení a vzorek pro vyšší trakci a lepší výkon auta.
Přední kluzná deska, nárazník
Nemusíte se starat o to, jestli v terénu zachytíte o blatníky nebo nárazník. Přední kluzná deska má optimální sklon aby při kontaktu přední části s terénem došlo ke sklouznutí po terénu a auto mohlo bez zdržení potračovat v jízdě. Rovněž blatníky předních kol mají upraven tvar tak, aby nedcházelo k poškození.
Účinnější brzdy
Auto 5IVE-T 2.0 má nainstalovány kvalitnější a účinnější kotoučové brzdy, které byly původně vyvinuty pro Team Losi Racing 5IVE-B. Vyztužené ocelové disky brzd v kombinaci s obložením pro vysoké zatížení, poskytují pocit důvěry, díky čemuž mohou závodníci v zatáčkách rychleji brzdit a dříve akcelerovat. Účinnost přední a zadní brzdy může být naladěna pro podmínky na trati.
Táhla serva plynu a brzd
Na páce serva plynu je táhlo ke karburátoru motoru a k táhlům brzd. Na páce serva je vahadlo, ke kterému jsou připojeny dvě páky které vedou k pákám vaček brzdy předního a zadního náhonu. Účinnost přední a zadní brzdy jde upravit a nastavit odpovídající jízdní vlastnosti vozu.
Hliníkové stavitelné tlumiče
Obří hliníkové tlumiče mají velké 7 mm pístnice, které jsou plně dimenzovány pro zatížení aut 1:5. Velké množství náplně a možnosti seřízení, zajistí autu bezpečnou jízdu i v těch nejdrsnějších podmínkách. 5IVE-T 2.0 je standardně dodáván s hliníkovými uzávěry se závitem. Šrouby pro odvzdušnění umožňují rychlejší a snadnější montáží a plnění.
Nové tělo třecí spojky
Motor má novou konstrukci odlitku krytu spojky a výstupního pastorku. Ten pohání ozubený řemen, který pružněji reaguje při přenosu kroutícího momentu na centrální diferenciál a lépe snáží těžké podmínky provozu.
Doporučujeme koupit
Pro uvedení do provozu je potřeba doplnit vhodnou 2S Lipol baterii přijímače a vhodný nabíječ, DSMR kompatibilní vysílač Spektrum, 95 oktanový benzín, kvalitní olej pro 2-takty.