TLR 8ight XT/XTE 1:8 4WD Race Truggy Nitro/Electric Kit
Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání od Team Losi Racing®, 8ight XT/XTE Race Truggy 1:8 4WD s možností zástavby spalovacího nebo elektro motoru. Špičkové zpracování, kvalitní materiály, nastavení odpružení a hnacího ústrojí, možnosti rozvržení podvozku.
Charakteristika
Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání od Team Losi Racing®, soutěžní 8ight XT/XTE Race Truggy, v měřítku 1:8, náhonem 4WD a s možností zástavby spalovacího nebo elektro motoru. Špičkové zpracování, kvalitní materiály, možnosti nastavení odpružení a hnacího ústrojí, možnosti rozvržení podvozku.
Firma Team Losi Racing® často označovaná jako TLR, vyvíjí inovativní RC modely aut a příslušenství již 40 let a to především jako špičkové soutěžní produkty pro závodníky. Značka se datuje do počátku 80. let s kořeny v Jižní Kalifornii. V roce 2000 se TLR stal součástí rodiny Horizon Hobby. Nová Truggy staví na dědictví svých předchůdců, kteří získali mistrovstvské tituly. Inovativní aktualizace geometrie odpružení a hnacího ústrojí, nové rozvržení podvozku, které usnadňuje řízení i možnost zástavby spalovacího motoru nebo výkonného střídavého motoru a to vše v jednom balení! Model 8IGHT-XT / XTE má kombinaci vlastností na špičkové úrovni, včetně dlouhého motorového lože, 3 mm hliníkového eloxovaného šasí 7075-T6, čirého výlisku karosérie Forward Style, opracovaných hliníkových tlumičů, věží tlumičů a ještě mnohem více. Systém 8IGHT-XT / XTE je navržen tak, aby vyhrával závody.
8ight XT/XTE Race Truggy 1:8 4WDje dodávána jako stavebnice bez kol, elektroniky, bez motoru, baterií a s čirou karosérií.
Vlastnosti 8ight XT/XTE Race Truggy
- Profesionální provedení
- Obsahuje příslušenství pro montáž elektro i spalovacího motoru
- Vylepšená geometrie odpružení
- Odolný 3mm tvrdě eloxovaný 7075 T-6 hliníkový podvozek
- Čirá karosérie typu Forward Style
- Boční ochranné kryty podvozku
- Velké lože Nitro motoru
- Jednodílné lože elektro motoru
- Hliníkové nové věže tlumičů
- Větší ložisko pastorku diferenciálů
- Hliníkové tlumiče s otvory pro odvzdušnění
- Vylepšená geometrie odpružení
- Vyvážený tvarovaný podvozek s odlehčením pro nižší hmotnost a vysokou tuhost
- Nastavitelné táhlo řízení Ackerman
- Hliníkové CNC věže tlumičů
- Přístupné diferenciály pro servis
- Účinný příčný stabilizátor
- Nová krabička pro přijímač
- Aktualizovaná konstrukce tlumičů
- Ovládání brzdy a plynu v kuličkových ložiscích
- Snížený rozvor kol
- Větší ložisko pastorku diferenciálů
- Kuličkové ložiska v kompletním osazení
Součásti pro Nitro i Elektro verzi
Chcete si postavit závodní truggy a váháte mezi Nitro a Elektro? Nevadí, stavebnice od Team Losi Racing®, 8ight XT/XTE Race Truggy 1:8 4WD, vám umožní díky obsaženým součástem, jakoukoli volbu.
Vylepšená geometrie odpružení
Geometrie odpružení 8IGHT-XT / XTE Next Gen byla kompletně přepracována, proto je nová Truggy rychlá, svižná a snadno ovladatelná. Konstrukce obsahuje velké množství vylepšení, včetně delšího předního čepu nápravy, užšího zadního čepu, delších předních a zadních ramen a nových těhlic.
Nastavení tuhosti odpružení
Všechna nová ramena byla navržena tak, aby je bylo možné vybavit výztužnými deskami, které umožní závodníkům vyladit tuhost odpružení. Sada bude obsahovat volitelné desky z uhlíkových vláken, které jsou ovšem k dispozici samostatně.
Širší šasí
Šířka podvozku byla zvětšena, což přispělo k vyšší stabilitě a neutrálnímu pocitu z jízdy. Deska podvozku má na okrajích ohyb pro zvýšení tuhosti a síla 3 mm byla na vnitřní straně odlehčena pro úsporu hmotnosti.
Větší ložisko pastorku
Velikost ložiska pastorku v přední a zadní části byla zvětšena pro vyšší odolnost.
Karosérie typu Cab Forward
Konstrukce karosérie Cab Forward zvyšuje přítlačnou sílu, která zlepšuje účinnost řízení a celkovou stabilitu při jízdě.
Boční ochranné kryty podvozku
Na šasí jsou použity konstrukčně nové ochranné plastové bočnice, které se lépe ochrání vnitřní komponenty.
Velký držák Nitro motoru
Dlouhé lože nitro motoru zvyšuje tuhost pod prostorem motoru, díky kterému se snižuje únava podvozku při náročných podmínkách jízdy na závodní dráze.
Lože elektromotoru
Lože pro montáž elektro motoru je koncipováno pro montáž na čelo motoru, přičemž základová deska lože je přišroubována k šasí. V ní je posuvný jezdec s namontovaným motorem, pomocí kterého snadno nastavíte mezizubovou vůli pastorku.
Nastavení těhlic
Těhlice jsou vyrobeny z hliníku pro přesnější usazení ložisek a vysokou životnost a mají možnost nastavení kompletní geometrie. Nové bloky nábojů kol mají možnost nastavení odklonu až 17,5°. Nastavení se provádí jednoduše pomocí tyče napínáku.
Hliníkové tlumiče s odvzdušněním
Nové uzávěry odvzdušnění tlumiče a vnitřní těsnění umožňují snadnější manipulaci při doplnění oleje. Nové gumové průchodky na hřídeli tlumiče pro vyšší životnost.
Vyvážený podvozek
Pro závodní ježdění je nutné provést přesné seřízení modelu a mezi jeden z nejdůležitějších předpokladů pro stabilní skoky je správné vyvážení podvozku. I na toto inženýři TLR mysleli a připravili návrh pro rozvržení komponent na podvozku pro hotové použití.
Systém řízení Ackerman
Výhodou systému servosaveru je možnost nastavení jeho tuhosti odpružení a spojení levé a pravé strany tuhým táhlem. přispívá to k bezpečnosti serva a přesnosti řízení.
Hliníkové věže tlumičů
CNC hliníkové věže tlumičů z hliníku 7075-T6, mají nové montážní otvory pro umístění tlumiče v různých pozicích, což poskytuje závodníkům více možností ladění při měnících se podmínkách závodních tratí.
Rychlý přístup k diferenciálům
Výraznou inovací je lepší přístup k soukolí a součástem diferenciálů, kde stačí uvolnit pouze 4 šrouby, sundá se kryt krabičky diferenciálu, aniž by bylo potřeba demontovat další díly.
Systém zkrutného stabilizátoru
Tak jako velká auta, tak i model 8ight-X Nitro Buggy Elite má na nápravě nainstalován příčný (zkrutný) stabilizátor, který plní důležitou funkci při vyrovnávání náklonu při průjezdu zatáčkou.
Centrální hřídele 4WD náhonu
Úhel vytočení středových hřídelí z centrálního diferenciálu byl upraven tak, aby byly rovnoměrně poháněny přední a zadní diferenciál a tím se rovnoměrně rozdělila hnací síla na obě nápravy.
Nová krabička pro přijímač
Krabička přijímače je umístěna hned vedle serva řízení, aby se zkrátila cesta kabelu k přijímači.
Hliníkové tlumiče s odvzdušněním
Nové uzávěry odvzdušnění tlumiče a vnitřní těsnění umožňují snadnější manipulaci při doplnění oleje. Nové gumové průchodky na hřídeli tlumiče pro vyšší životnost.
Ovládání plynu a brzdy
Pro maximální přesnost řízení jsou na pákách pro ovládání táhel plynu a brzdy, použita kuličková ložiska.
Stejná ložiska v těhlicích
Všechny čtyři těhlice mají stejný rozměr ložisek pro snadnou vyměnitelnost. Zároveň jsou použita ložiska o co největším rozměru pro maximální životnost
Kratší rozvor kol
Pro větší obratnost auta byl zkrácen rozvor kol. Geometrie byla upravena a naladěna na rychlejší časy a závodníci z něj mají pocit ostřejší jízdy a přesnějšího řízení. Promyšleno do posledního detailu, špičkový nástroj k závodům.
Univerzální schránka baterie
Krabička pro baterii byla navržena tak, aby se do ní dala umístit jak LiPol baterie, tak LiIon baterie.
Doporučujeme koupit
Pro kompletní sestavení auta je potřeba mít k dispozici RC soupravu, servo řízení a servo plynu, baterii, spalovací motor s laděným výfukem, filtr sání, kola s disky, palivové hadičky, při montáži elektropohunu pak motor, regulátor, pohonnou baterii, nabíječ, sadu nářadí k montáži, tekutou závlačku na šrouby, náplně to tlumičů, tuk do diferenciálů, barvy na lexan, palivo a příslušenství k provozu auta.