Nimbus 550 V2 kit

13 490,00 Kč
XL55V2K03
Stavebnice mechaniky špičkového 3D vrtulníku třídy „550" s CCPM deskou cykliky 120° s flybarless nosným rotorem pro listy 520–570 mm pro pohon střídavým motorem třídy 4020–4035 a 6–12S LiPo. Obsahuje: kompletní díly mechaniky s držáky pro standardní serva cykliky a návod; neobsahuje motor, elektroniku, listy nosného a vyrovnávacího rotoru.
Počet
Skladem u dodavatele

Nimbus 550 V2 K03 představuje nejnovější verzi špičkového flybarless vrtulníku třídy 550 umožňující instalaci široké škály motorů a elektroniky, takže rovnou z krabice nebo s použitím tuningových dílů snadno vyhoví požadavkům sportovně/rekreačních pilotů i ostřílených 3D profesionálů.

Srdcem Nimbusu 550 V2 K03 je kompaktní blok ložisek nosného rotoru a držáku serv cykliky z duralu 7075 zajišťující spolu s uhlíkovým rámem jedinečnou tuhost kostry. Drobným, ale důležitým detailem je použití dvouřadých kuličkových ložisek s kosoúhlým stykem pro uložení hlavní hřídele přinášející vysokou odolnost a dlouho životnost.

CCPM deska cykliky 120°je ovládána trojicí standardních serv s přesným systémem táhel s velkým rozsahem výchylek. (S použitím tuningové sady je možno místo standardních serv nainstalovat miniserva.) Horní část desky cykliky s prodloženými kulovými čepy byla překonstruována pro odstranění nestejnoměrné diferenciace cykliky a kolektivu. Ovládací ramena unašečů listů jsou konstruována tak, aby se při havárii ohnula nebo zlomila a chránila tak před poškozením další (nákladnější) části vrtulníku.

Rám vrtulníku je tvořen 2,5 mm uhlíkovými bočnicemi a 2,0 mm ve spodní části pro zajištění maximální tuhosti a odolnosti při havárii při minimální hmotnosti.

Pohonný akumulátor je možné do lože akumulátorů zasouvat zepředu nebo zezadu, takže výměna akumulátoru nemusí vyžadovat snímání kabiny -lože bylo zvětšeno, takže nyní pojme akumulátory o rozměrech až 290x53,5x66 mm.

Nimbus 550 V2 s odpovídajícím motorem a regulátorem dovoluje použít pohonné akumulátory se 6S, 8S, 10S nebo dokonce 12S LiPo články.

Robustní rotorová hlava umožňuje instalaci listů o délce 515-570 mm; s tuningovou sadou je možná instalace až 620 mm listů.

Ocasní nosník je tvořen tuhou uhlíkovou trubkou o průměru 27 mm nevyžadující dodatečné vzpěry a zajišťující přesné ovládání ocasu. Mechanika ovládání a náhonu vyrovnávacího rotoru je uložena v jednodílné duralové skříni pro snadnou montáž a údržbu.

Vylepšené ovládání vyrovnávacího rotoru s drátovým táhlem a upraveným uložením serva, jaké se osvědčilo na Nimbusu 550 Nitro.

Charakteristika Nimbusu 550 V2 K03:

  • Flybarless rotorová hlava
  • CCPM deska cykliky 120°
  • Tuhý rám s  uhlíkovými bočnicemi (2,5 mm v horní části, 2,0 mm ve spodní)
  • Extra tuhý ocasní nosník z 27 mm uhlíkové trubky
  • Možnost použití pastorků pro hřídele motorů s průměrem 5 nebo 6 mm s 11-13 zuby (ve stavebnici 13 zubů)
  • Hlavní převodové kolo 106 zubů, kolo stálého náhonu vyrovnávacího rotoru 60 zubů, ocasní řemenice 13 zubů
  • Umožňuje použití rotorových listů 515-570 mm
  • Náhon vyrovnávacího rotoru ozubeným řemínkem
  • Umožňuje použití listů vyrovnávacího rotoru 80-95 mm
  • Držák serv cykliky pro miniserva
  • Možnost zasouvání akumulátorů lože zepředu nebo zezadu
  • Možnost použití pohonného akumulátoru s 6-12S LiPo
  • Nová štíhlejší sportovní kabina
  • Odolný široký kompozitový podvozek

Doporučené listy nosného rotoru: uhlíkové 520-570 mm.
Doporučené listy vyrovnávacího rotoru: uhlíkové 80-95 mm.
Doporučená RC souprava: počítačová min. 6 kanálů s heli programem.
Doporučená serva cykliky: Velikost standard - např. MKS HBL665, KAVAN GO-1180MG.
Doporučené servo bočení/ocasního rotoru: Velikost standard - např. MKS HBL669, KAVAN GO-11T80.
Flybarless řídící jednotka: např. Futaba CGY770R, CGY760R, CGY755, Bavarian Demon BD 3X, BD AXON apod.
Vhodný motor: Střídavý motor s rotačním pláštěm s volnou hřídelí min. délky 20 mm řady 4020-4035 (průměr statoru 40 mm) s 900-1200KV pro 6-8S LiPo nebo řady 4020-4035 s 500-550KV pro 12S LiPo. Pro 6S LiPo např. Sunnysky M4520R 1120KV
Vhodný regulátor pro 6-8S LiPo: Střídavý pro vrtulníky 100-150A, např. Platinum PRO 150A V5 apod.
Vhodný regulátor pro 12S LiPo: Střídavý HV (Opto) pro vrtulníky 80-120A, např. Hobbywing Platinum PRO 130A-HV V4, Platinum PRO 130A-HV Opto V4.
Pohonný akumulátor: 6-8S LiPo 3300-5500 mAh min. 60C, 12S LiPo 2600-3300 mAh min. 60C.

Stavebnice obsahuje: Kompletní díly mechaniky vrtulníku s držáky pro standardní serva cykliky, ale bez listů nosného a vyrovnávacího rotoru, motoru a elektroniky, návod ke stavbě.

Délka trupu [mm]1148
Šířka [mm]206
Výška [mm]302
Hmotnost (mechaniky) [g]1560
Ovládané funkceM,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro
Náročnost stavbyS2,S3
Náročnost pilotážeP3,P4
XL Power
XL55V2K03