Dualsky ECO 2303C-1800 V2
Je tu nová řada motorů DUALSKY ECO V2 s mnoha vylepšeními! Přináší nový elektromagnetický design, vyšší výkon a účinnost, delší životnost a voděodolnost.
Vlastnosti motorů řady ECO V2
- Na zadním čele rotoru tradiční pěticípá hvězda s jednoduchými liniemi.
- Tradiční barevné schéma Dualsky: stříbrná-černá-stříbrná, eloxovaný a matný povrch.
- Víceúrovňové značení laserem, loga, typ motoru a dohledatelné sériové číslo.
- Strukturální pevnost motorů zvýšena o 25%.
- Optimalizované rozložení namáhání dílů bez zvýšení hmotnosti.
- Vysokopevnostní a odolný hřídel s tvrdostí HRC48.
- Rotor používá dva způsoby zajištění hřídele, na stavěcí kroužek i na "ségrovku".
- Vysokopevnostní epoxidové lepidlo s odolností proti vysokým teplotám.
- Díky výše uvedeným úpravám vzrostla odolnost motoru, snese přetížení až 10G a výrazně se tím zlepší jeho šance na "přežití" při havárii.
- Precizní oboustranné dynamické vyvážení.
- Použitá kuličková ložiska NMB, odolná a tichá. Od typu ECO 41 jsou použita 3 ložiska.
- Optimalizované rozvedení tepla.
- Životnost motoru výrazně zvýšena o 50% při stejném zatížení a ve stejném provozním prostředí.
- Modulární provedení: hřídel, rotor a příslušenství (unašeč vrtule, kříž pro zadní montáž) jsou záměnné s chystanou řadou EA. Provedení unašeče vrtule je kompletně použité z řady GA.
- Izolace statoru až do napětí 500V. Stator je pokrytý izolační vrstvou a po navinutí je znovu kompletně izolovaný.
- Odolnost proti ostřikující vodě. Nerezový hřídel, vinutí napuštěné izolací, izolované díly a potažené magnety činí motory ECO V2 voděodolné. Mohou tak pracovat ve vlhku, nebo při dešti (pozn.: ložiska nejsou voděodolná).
Specifikace motoru ECO 2303C 1800 V2
Průměr 28,5mm, délka 15,7mm, hmotnost 19g
Výkon max. (15s) 80W, proud max. (15s) 10A
1800KV, 2S-3S LiPol
Vrtule 5x3, 5,1x4,5 (3S), PT 9x3, 8x4,7 (2S)
Regulátor XC1010BA, XC-12-LITE
Nahrazuje motor ECO 2203C-1780
Pro modely F3P 100-150g, indooor Freestyle.
Motor je určen pouze pro zadní montáž.
UPOZORNĚNÍ: u motoru se spáleným vinutím záruka zaniká. Spálené vinutí = přetížený motor.