Krick Motor Stirling stíbrný smontovaný
Stirlingův motor typu Beta, provedení Krick Motor Stirling stříbrný smontovaný. Píst a ložisko výtlačného pístu jsou vyrobeny ze speciální, samomazného materiálu. To znamená, že žádnou údržbu a dlouhou životnost. Palivo je denaturovaný líh, dlouhá doba provozu. Vyroben z pokovené mosazi, díky které motor získá dobovou patinu.
Charakteristika
Stirlingův motor typu Beta, provedení Krick Motor Stirling stříbrný smontovaný. Píst a ložisko výtlačného pístu jsou vyrobeny ze speciální, samomazného materiálu. To znamená, že žádnou údržbu a dlouhou životnost. Palivo je denaturovaný líh, dlouhá doba provozu. Vyroben z pokovené mosazi, díky které motor získá dobovou patinu. Délka celková 155mm, šířka 60mm, výška 105mm.
Robert Stirling byl skotský vynálezce prvního teplovzdušného motoru s uzavřeným cyklem, vynalezl ho v roce 1816. Stirlingův motor typu Beta má jen jeden válec, který je na jednom konci teplý a na druhém studený. Přehaněč, který není ve válci umístěn těsně, přesunuje pracovní plyn mezi teplým a studeným koncem válce. Pracovní píst na konci válce pohání pomocí klikového mechanizmu Stirlingův motor má vysokou účinnost v porovnání s parním strojem až 40%.