Killerbody karosérie 1:10 Lancer EVO X Rally
Karosérie Killerbody Mitsubishi Lancer EVO X pro RC modely aut 1:10. Barevné provedení Rally, rozvor 257 mm, délka 430 mm, šířka 190 mm. Vyrobeno z odolného lexanu, bohaté příslušenství.
Obsah balení
Obsahem balení je Rally karosérie pro RC modely aut 1:10 Mitsubishi Lancer EVO X od Killerbody. Karoserie má již z výroby nainstalovány doplňky - viz samolepky.
Charakteristika
Karosérie Lancer EVO X v desingneru Rally je již sestavena. Jen otvory pro připevnění karosérie je nutno dodělat dle potřeby. Aerodynamické zpracování karosérie polo-závodního sériově vyráběného auta ( desáté evoluce legendárního Mitsubishi Lancer EVO X ) z vás udělá závodníka!
Karosérie má tónované okna, přední a zadní světla jsou připravení k instalaci LED světel.
Karosérie Killerbody Mitsubishi Lancer EVO X je určena pro on-road / cestovní RC modely aut v měřítku 1:10 vás určitě nezklame. Díky nejpoužívanějšímu rozvoru 257 mm a šířce 190 mm pasuje na většinu on-road modelů aut včetně RC modelů aut Vaterra s podvozkem V-100.
Vlastnosti karosérie pro RC auta 1:10 Killerbody Mitsubishi Lancer EVO X
- Oficiálně licencovaná karoserie legendárního vozu závodů Rally.
- Vyrobeno z odolného lexanu tloušťky 0,5 mm.
- K dispozici je řada hotových nabarvených karosérií i nenabarvená verze, stačí si pouze vybrat.
- Velké množství detailů, věrná kopie skutečného vozu.
- Bohatý sortiment doplňkových dílů - světelné sady, realisticky zpracované stěrače.
- Karosérie pasuje na většinu RC modelů aut 1:10 s šasi o šířce 190 mm a rozvorem 257 mm.
Informace o předloze
Lancer EVO VII WRC byl prvním automobilem, který byl stavěn přímo pro tuto kategorii. Vůz se účastnil Mistrovství světa v rallye 2002 a tým Ralliart vybojoval páté místo, stejně jako Škoda Motorsport. Vůz byl poháněn motorem o objemu 1996 cm3, který dosahoval výkonu 221 kW a točivého momentu 540 Nm. Měl rozvod DOHC a turbodmychadlo vlastní konstrukce. Šestistupňová sekvenční převodovka byla typu Xtrac. Vůz měl elektronicky řízené diferenciály a spojku AP Racing. Tým používal pneumatiky Michelin. Na asfaltu jezdil na osmnáctipalcových a na šotolině na patnáctipalcových kolech. První start proběhl na Rallye San Remo 2001.