Karoserie čirá PreoPard 190mm - 0,5mm
TC lexanová čirá karoserie ZooRacing Preopard 190 mm
Karoserie Preopard pro cestovní vozy (TC) 190 mm je druhou karoserií cestovních vozů ZooRacing po karoserii ZooZilla. Karoserie, vyvinutá k vývoji vysokého celkového přítlaku se zaměřením na zvýšené celkové řízení při zachování výjimečné stability zadní části vozu, je ideální volbou pro pevné a škubavé koberce s nízkou až střední přilnavostí a venkovní asfaltové tratě. Karoserie má několik aerodynamických prvků, jako je zapuštěná střešní část, která směruje proudění vzduchu směrem k zadnímu křídlu pro skvělou stabilitu zadní části při nízké i vysoké rychlosti, zatímco kabina umístěná dopředu a speciálně tvarovaná přední část zajišťují lepší řízení ve srovnání se ZooZilla až stejně jako větší rotace v zatáčkách pro vyšší rychlost v zatáčkách a svižnější ovládání.
Karoserie je vybavena několika trikovými protiskluzovými prvky, jako jsou strukturované boční prahy a chytrý design zadní části včetně výztužných žeber na víku zavazadlového prostoru, které všechny přispívají k celkové aerodynamice a vzhledu a zároveň výrazně brání vklínění karoserie bez nutnosti dalších výztuh. K celém balíčku se přidává zapuštěná střešní část, která nejen přidává vizuální dopad, ale také výrazně zlepšuje celkovou stabilitu - něco, co se hodí, zvláště když karoserie "letí" v ultralehké konfiguraci.
Mezi další horké funkce patří velké podběhy kol, které umožňují umístění těla až 4 mm dopředu pro zvýšení reakce řízení nebo až 4 mm dozadu pro zvýšení stability zadní části - což je celkem 8 mm. To vše lze provést, aniž byste se museli bát otěru pneumatik nebo nevzhledných vyřezaných otvorů kol. Tělo navržené pomocí nejnovějších technik CAD také obsahuje 100 mm mřížku pro upevnění zadního křídla, což zajišťuje vysoce přesné umístění a upevnění.
Karoserie Preopard 190 mm je vyroben z vysoce kvalitního polykarbonátu a je k dispozici ve dvou tloušťkách: lehká varianta 0,5 mm, která bude vážit při proříznutí 55 g, včetně křídla, zatímco standardní tloušťka 0,7 mm varianta vyjde při proříznutí na 83 g včetně křídla - což znamená, že druhá verze se snadno vejde do pravidel 90g při ETS poháru.
Součástí balíčku jsou také revoluční dvoustupňové okenní masky, které zajistí okenní rámy v kvalitě Pro. V prvním kroku jsou všechna okna maskována pomocí masek Krok 1. Po dokončení lakování karoserie budou masky odstraněny a nahrazeny o něco menšími maskami Krok 2, které nechají okenní rámy odkryté a připravené k lakování vaší oblíbenou barvou. Výsledek je vysoce přesný, aniž by bylo nutné předřezávat nebo řezat masky oken v těle, což zajišťuje větší spokojenost a menší šance na vytvoření předem určených bodů zlomu. V balení karoserie jsou vysoce kvalitní šrouby pro upevnění křídel a podrobným štítkem včetně mřížky, čelních a koncových světel.
- Navrženo na CAD
- Specializovaná karoserie pro těsnější a techničtější tratě. Spousta řízení, vysoký celkový přítlak pro zvýšenou rotaci a rychlejší zatáčení, zejména ve třídách Stock Racing a při jízdě v podmínkách s nízkou až střední přilnavostí
- Strmý přední konec
- Zapuštěná střecha pro usměrnění proudění vzduchu a pro výrazně lepší konstrukční stabilitu díky statické výztuži
- Vyztužená žebra na kufru
- Strukturovaná zadní část minimalizuje zamáčknutí při nárazu
- Velké podběhy kol umožňují umístění karoserie 4 mm vpředu nebo vzadu (celkem 8 mm)
- Velké podběhy kol zajišťují, že se pneumatiky nebudou třít v jakékoli poloze
- Protiskluzové vlastnosti se strukturovanými bočnicemi
- Statická výztuž na kapotě. Obzvláště užitečné při provozu ultralehké varianty
- 0,5 mm ultralehké tělo váží 55 g střihu a včetně křídla
- 0,7 mm standardní tělo váží 83 g řezu a včetně křídla
- Podrobný obtiskový list
- 2krokové okenní masky
- šrouby pro montáž na zadního křídla
- 100mm mřížka na zadním víku vozu pro snadnou a pohodlnou montáž karoserie
- Navrženo tak, aby odpovídalo pravidlům
- EFRA legální
- Schváleno BRCA (brzy)
- HPI Challenge legální