Specter 700 Nitro kit

24 990,00 Kč
XL70V2NK01
Stavebnice mechaniky špičkového 3D vrtulníku třídy „700" s CCPM deskou cykliky 120° s flybarless nosným rotorem pro listy 685–720 mm pro pohon dvoutaktním žhavícím motorem 15–20 ccm. Obsahuje: kompletní díly mechaniky a návod; neobsahuje motor, laděný tlumič výfuku, elektroniku, listy nosného a vyrovnávacího rotoru.
Počet
Skladem u dodavatele

Specter 700 Nitro je špičkový vrtulník třídy 700 s pohonem spalovacím motorem nabízející řadu unikátních řešení zajišťujících jednodušší obsluhu, nastavování a vysokou spolehlivost. Srdcem vrtulníku je propracovaný systém dvakrát uložené odstředivé spojky dovolující přesnou instalaci motoru bez potřeby speciálních přípravků. Kuželové spoje na hřídeli a kotouči spojky zaručují hladký chod s minimem vibrací.

Údržba motoru je také velmi jednoduchá díky možnosti vyjmutí motoru spodem bez potřeby demontáže dalších částí modelu. Totéž platí pro kryt ventilátoru, jehož obě poloviny je možno sejmout bez demontáže jiných dílů.

Specter 700 Nitro sdílí mnoho dílů s elektrickým Specter 700 V2 NME, jako je rotorová hlava z leteckého duralu 7075 a systém vyrovnávacího rotoru. Elegantní černě eloxovaná rotorová hlava s 1:1 geometrií cykliky ku rotorové hlavě usnadňující nastavování a zlepšující průběh ovládání cykliky, kónická hřídel a náboj vyrovnávacího rotoru zlepšující jeho symetrii a vyvážení, vylepšené uložení ložisek unašečů listů vyrovnávacího rotoru, rychloupínací koncovka táhla bočení nevyžadující použití lepidla, zesílený podvozek - všechna tato vylepšení vedená snahou o zvýšení výkonů a usnadnění obsluhy a nastavování vrtulníku zavedená u elektrického Specteru 700 V2 NME má i Specter 700 Nitro.

Pohonné ústrojí nabízí špičkový výkon i díky neuvěřitelné tuhosti draku; robustní systém s jednosměrným ložiskem a dvakrát uloženou spojkou zaručuje nejen vysoké výkony, ale také prodlouženou životnost ložisek a celkově spolehlivější chod motoru.

Charakteristika Specteru 700 Nitro:

  • Flybarless rotorová hlava
  • CCPM deska cykliky 120°
  • Celokovová rotorová hlava z duralu 7075 s 1:1 geometrií cykliky ku rotorové hlavě
  • Tuhý rám s  uhlíkovými bočnicemi
  • Extra tuhý ocasní nosník z 32 mm uhlíkové trubky
  • Pro žhavící motory 15–20 ccm (.91–1.2 cu inch) s laděným tlumičem výfuku
  • Dvakrát uložená odstředivá spojka
  • Pastorek 17 zubů
  • Hlavní převodové kolo 136 zubů, kolo stálého náhonu vyrovnávacího rotoru 100 zubů, ocasní řemenice 21 zubů (tuningová 20 zubů)
  • Umožňuje použití rotorových listů 685–720 mm
  • Náhon vyrovnávacího rotoru 8mm ozubeným řemínkem
  • Umožňuje použití listů vyrovnávacího rotoru 105–115 mm
  • Elegantní sportovní kabina
  • Odolný široký kompozitový podvozek

Doporučené listy nosného rotoru: uhlíkové 685–720 mm.
Doporučené listy vyrovnávacího rotoru: uhlíkové 105–115 mm.
Doporučená RC souprava: počítačová min. 7 kanálů s heli programem.
Doporučená serva cykliky: Velikost standard - např. MKS HBL850, HBL960, HBL950, KAVAN GO-1180MG.
Doporučené servo bočení/ocasního rotoru: Velikost standard - např. MKS HBL880, HBL990, HBL980, KAVAN GO-11T80MG.
Flybarless řídící jednotka: např. Futaba CGY760R, CGY755, Bavarian Demon BD 3X, BD AXON apod.
Vhodný motor: Vrtulníkový žhavící motor 15–20 ccm (.91–1.2 cu inch) s laděným tlumičem výfuku - např. O.S MAX 105 HZ nebo 105 HZ-R s laděným tlumičem výfuku PowerBoost 105.
Přijímačový akumulátor: 2S LiPo 2200–3300 mAh (rozměry prostoru pro akumulátor 125×45×20 mm).

Stavebnice obsahuje: Kompletní díly mechaniky vrtulníku, ale bez listů nosného a vyrovnávacího rotoru, motoru, tlumiče a elektroniky, návod ke stavbě.

Délka trupu [mm]1381
Šířka [mm]217
Výška [mm]363
Hmotnost (bez paliva) [g]4200
Ovládané funkceM,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro
Náročnost stavbyS2,S3
Náročnost pilotážeP3,P4
XL Power
XL70V2NK01